De wereld wordt steeds digitaler, en daarom is het lastig om op te vallen. Een advertentie op Facebook, Google Ads … het kán heel effectief zijn, maar val je ook op? Speciaal voor de vastgoedbranche, makelaars, projectontwikkelaars en iedereen die zich aangesproken voelt introduceren we daarom: pop-up huisjes!

Leuk weetje: de gemiddelde tijd dat iemand aandacht heeft voor een direct mail is iets meer dan 2 minuten. Ter vergelijking: een e-mailing wordt door 75% van de ontvangers helemaal niet gelezen en de gemiddelde leestijd ligt onder de 20 seconden.

Met onze pop-up huisjes springt jouw direct mail er letterlijk uit. Zodra de ontvanger de envelop opent vouwt het huisje zichzelf uit. Zéker dat alle aandacht naar jouw mailing uitgaat. De ontvanger zal gaan kijken wat ze precies in de postbus gekregen hebben en proberen uit te vinden hoe het werkt. Met andere woorden: extra veel aandacht voor jouw merk!

Je kunt de envelop, het huisje én een inlegkaart bedrukken. Maak gebruik van deze uitgebreide mogelijkheden en maak een blijvende indruk op de ontvanger.

Op zoek naar meer inspiratie voor een creatieve direct mail? Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!